2013. június 6., csütörtök

5.fejezet

Szijasztok bocsi hogy most ez olyan uncs lett de 9-kor írtam és márt tiszta hullavoltam a suli miatt is meg lehet hogy mostanába ritkábban fogom a részeket hozni mert tanulnom kell év végére a témazárókra !!
De reméllem tetszeni fog az új rész:






-Sziasztok mégis eljöttetek? * kérdeztem röhögve
-Még szép nem hagynánk ki * nevetett Niall
-Iszol valamit? *kérdezte
-Aha valami ütősset
-Meglessz

-Köszi amugy nemláttad valahol Bellát ??
-Nincs mit amugy előbb láttam őt Harry-vel! Elég jól belemerültek a beszélgetésbe
-Az jó,akk megnyugodtam !!
-Mert ?
-Hát tudod Bella nagyon hát...hogyis mondjam...
-Váratlan?
-Pontossan *nevettem
-És nincs kedved táncolni?
-De van *mosolyogtam rá !

*Elkezdett húzni a csuklómnál fogva a táncoló tömegbe ahol megpillantottam Bellákat és hát eléggé rácuppantak egymásra,Niall-al csak nevetni tudtunk ezen!Amire kiértünk addigra pont betettek egy lassú számot..,Niall magához húzott én pedig a nyakánál átkulcsoltam a kezemet,ő pedig a derekamra tette a kezét,és végül ott lyukadtunk ki hogy a WC-ben smárolunk

-Niall *nyögtem bele a csókunkba
-Igen ?
-Szerintem ez még túl korai lenne mert még csak ma ismerkedtünk meg !
-oké igazad ..bocsi csak tudod a pia ..és hát..na haggyuk
-Ok de atól még lehetünk közeli barátok
-Ok az ugy jó akk gyere menyünk ki mert még meg kell keresnem Bellát
-Oké gyere 

*Bella Harryvel csókcsatát vítvat ameddig észre nem vettek minket 

-mink megyünk haza jó Bella?
-aha már fáradt is vagyok 
  
*A fiuk hívtak taxit és holnapra megbeszéltük a dolgokat

-Akk majd holnap a koncerten? *kérdezte Niall 
-Persze *válaszoltam mosolyogva 
-Ok akk majd holnap * adott egy puszit az arcomra amitől elpirultam de szerencsére sötét volt ezért nem lehetett látni !Harrytől is elbúcsúzkodtam ő tőlle kaptam két puszit! Bella is adott Niall-nak két-két puszit,Harrynek pedig egy arcra puszit!

-Akkor majd holnap *Kiabálták a srácok a szomszédból
-Oké kiabáltuk vissza

*Bementünk és mind a ketten ruhástól befeküdtünk az ágyba és mély álomba merültünk!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése