2013. május 28., kedd

4.fejezet

*Mire kimenünk már a fiuk is kint voltak és beszélgettek valamiről.
-Bella nem vagy szomjas ?? *kérdeztem
-De 
-Akk hozok ki limonádét 
-Ok az jó lessz

*Bementem és elkezdtem készítteni az üdítőket!! Benyúltam a hűttőbe és rájöttem hogy még van fagyi tegnapról.Mentem kifele a kertbe csak véletlenül megestem és az összes ital a két fiura ömlött !

-Ugy sajnállom *mentegetőztem 
-Semmi baj *mondta Niall és hírtelen elmerültem a tengerkék szemében.
-Egyébként hogy hívnak tikteket ? És amugy tesók vagytok ?
-Engem Bellának,engem Victoriának de szólitsatok csak Torinak !!
-Oké az én nevem Niall és ő itt Harry 
-Már tudjuk kik vagytok *mosojogtunk!
-1D fanok vagytok ??
-Háát mondhasuk ugy is  * ketünk el nevetni mind a 4-en 
-Az szuper -mondták egyszrre 
-Figyi nekünk van 2 jegyünk a holnap esti koncertre nincs kedvetek eljönni ??
-Az bisztos hogy nem haggyuk ki *mosolyogtunk
-Az jó mindjárt kihozom a jegyeket*mondta Harry

-Itt is vannak 
-Köszi,de mink megyünk mert készülődnünk kel egy buliba...télleg nektek nincs kedvetek eljönni ??
-De szívesen megyünk
-Ok akk majd a Funki Budha-ban talizunk
-Ok szijasztok 
-Szijasztok !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése