2013. május 11., szombat

2.fejezet

Ahogy beléptünk a házba leesett az állunk !
-Nézd Bella még mikrónk is van !
-Télleg .. dejóó
-Gyere Bella nézzünk ki a kertbe!
-Oké

-Nézd ide tehetnénk egy medencét !
-Aha
-Nem ártana egy kis fűnyírás !
-Majd holnap Tori ma inkább pakoljunk ki !!
-Ok igazad van de holnap te nyírod le a füvet !!
-Ok bevállalom....de asztán te leszel a soros !
-Ok
-Na én megyek pakolni!
-Ok...asszem én is!

-Szerinted mi legyen vacsi?
-Nem tudoommm...de nagyon éhesvagyok !!
-Talánn gyere és nézzünk körül a hűttőben!
-Jó megyek

-De jó apáék már előrrebevásároltak nekünk
-Télleg de rendesek !!
-Csinállok pizzát asztán kint a kertben megehessük ok?
-Ok

-KÉSZ A PIZZAA!
-Ok nem vagyok süket..de szerintem már az leszek
-Na gyere Bella

-Finom lett!
-Köszi
-Nem nézünk valami filmet?
-Szerintem ja
-Akk mit tegyek be??
-Valami horrort!
-őőőőő péntem 13?
-Az pont jó !!

Betettünk a filmet és lassan mind ketten elaludtunk






Köszi a sok oldal megtekintést :)) !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése