2013. május 20., hétfő

3.fejezet

Reggel mire felébredtem Bella már nem volt melletemm,ezért lementem megnézni a konyhába és lám...ot volt és csinálta a reggelit bár..nemtudom mit akart belőlle kifőzni  !!
-Jó reggelt Bella
-Jó reggelt Tori
-Mi a reggeli?
-Rántotta..bár nemtudom mi lessz eből !!
-Akk inkább csinállok én ugyis szakács suliba jártam!
-Az ugy jobb lessz !!
-Gondoltam !

-Nagyon finom lett
-Köszi!
-Nem megyünk ki a kertbe ?
-De kimehetünk
-Akk gyere 

-Szerinted mi lehet ez a nagy sikíttozás?
-Nem tudom bisztos valami híresség ment el előttünk
-Ja 
-Tori!
-Mondjad
-Az ott nem ...?
-Ki?
-Nem?
-KI?                                                                                
-NIALL HORAN ??
-HOL HOL ??
-Ott !!
-TE ÚR ISTEN 
-Mit keres itt???
-Szerintem itt lakik a szomszédban!
-Egyedül??
-Aha 
-Nézd ott jön Harry!!
-Hol??
-OTT te vak 
-Már látom 
-De akk most mivan?
-Szerintem hívjuk fel anyáékat !
-Szerintem is

Bementünk a házba és bepötyögtem a számot

-Szija anya 
-Szija Bella mi van veletek hogy vagytok ??
-Köszi jól megvagyunk !
-Az jó és amugy mért hívtál?
-Csak annyit akartam vagyis akartunk kérdezni hogy tik tudtatok rólla hogy 2 híresség lakik a szomszédunkban ??
-Persze hogy tudtunk rólla..direkt azért aszt a házat vettünk meg..mert tudtuk hogy szeretitek őket 
-Nem mi imádjuk őket
-Akkor pontosabban imádjátok őket és pont szabad volt az a ház és ezért vettük meg !!
-Ja ezesetbe nagyon szépen köszönjük IMÁDUNK tikteket !!
-Mi is tikteket de most megyek mert megyünk a nagyiékhoz
-Ok mond meg a nagyinak hogy üdvözöljük és hogy jól vagyunk
-Oké áttadom ..na szijasztok szertlek tikteket 
-Szija mi is szeretünk tikteket !!
-És akk most mit csináljunk?
-Én minden esetre kimegyek a kertbe .........bikiniben!
-Asszem én is követem a példádat !!
-Akk megyünk vagy nem ?
-Mehetünk !!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése